Pomoc

Dostawa | Informacje ogólne

Zamówienia przygotowywane są przez nasz magazyn i wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów Inpost, zgodnie z Twoim wyborem dokonanym w procesie zamówienia.

Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski, pod wskazany przez Ciebie adres i w terminie do trzech dni roboczych.

Zamówienia o wartości minimum 199 zł objęte są darmową dostawą.

Abyśmy mieli pewność, że zamówienie dotrze do Ciebie poprawnie, prosimy o dokładne wpisanie i sprawdzenie adresu dostawy.

Po skompletowaniu i spakowaniu zamówienia przez magazyn, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę oraz zawierający informacje dotyczące Twojego zamówienia wraz z numerem do śledzenia paczki.

Odbierając zamówienie radzimy sprawdzić oryginalny stan paczki oraz czy nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzenia w transporcie. Oryginalna paczka jest zabezpieczona dwiema taśmami z logo Clarins, które nie mogą być zdjęte bądź poprzecinane. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości radzimy odmówić przyjęcia przesyłki od osoby doręczającej oraz poinformowanie Działu Obsługi Klienta o zaistniałej sytuacji.

Nie znalazłaś(-eś) interesującego Cię pytania?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Numer telefonu: 800-808-818

Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00

Adres mailowy: kontakt@clarins.pl