Pomoc

Zakupy | Jak kupować na Clarins.pl

Zakupy na Clarins.pl

  • Znajdź swoje ulubione produkty. Korzystając z nawigacji strony, z wyszukiwarki lub paska wyszukiwania produktów na Clarins.pl, porównując produkty, konsultując je na Listach Życzeń innych użytkowników bądź poprzez nasze konsultacje urodowe on-line - te wszystkie funkcje pozwolą Ci zapoznać się z naszą ofertą. Aby dowiedzieć się więcej o interesującym Cię produkcie, przeczytaj jego opis, zapoznaj się ze składnikami, obejrzyj nasze filmy instruktażowe oraz inne rozdziały, które upewnią Cię, że nasze produkty są warte zamówienia.
     
  • Dodaj produkty do koszyka. Wybierz produkt, jego kolor, rozmiar i ilość oraz kliknij w "Dodaj do koszyka". Pojawi się okienko potwierdzające dodanie produktu do koszyka - stąd możesz przejść do koszyka i sfinalizować zamówienie bądź kontynuować zakupy. W każdym momencie możesz zobaczyć zawartość koszyka klikając w jego ikonę na górze strony.
     
  • Zobacz zawartość koszyka. Klikając w ikonkę koszyka na górze strony masz dostęp do wszystkich dorzuconych do niego produktów. możesz usunąć lub dodać produkty, zmienić ich zamawianą ilość. Stąd możesz przejść do kolejnego etapu - wyboru miniatur, które dołożymy w prezencie do Twojego zamówienia.
     
  • Złóż zamówienie. Kliknij w ikonę "przejdź do zamówienia i płatności". Pamiętaj, aby zapoznać się z Regulaminem Clarins.pl. Po przejściu etapów dostawy oraz płatności wyświetlimy stronę z podsumowaniem złożonego zamówienia i prześlemy Ci email z jego potwierdzeniem. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzającego maila dłużej niż po 24 godzinach, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: pod nr telefonu: 800-808-818 (bezpłatna infolinia czynna w dni robocze, godz. 08:00-16:00) lub mailowo, pod adresem kontakt@clarins.pl.
     

Kategorie Produktów

Produkty na stronie Clarins.pl są podzielone ze względu na ich przeznaczenie pielęgnacyjne: Twarz, Ciało, Opalanie, Makijaż oraz Mężczyzna. Następnie możesz zawęzić poszukiwania korzystając z podziału na linie produktów lub ze względu na potrzeby Twojej skóry. Po przejściu do listy produktów możesz skorzystać z filtrów, np. wiek, przedział cenowy, typ skóry, konsystencja i in.

Dostępność Produktów

Produkty widoczne na Clarins.pl są dostępne w naszej ofercie. Jeżeli skończy nam się zapas danego produktu, nie ma możliwości dodania go do koszyka. W wyjątkowych sytuacjach zamówienia tego samego, ostatniego produktu, przez dwie osoby, będziemy zmuszeni do anulowania Twojego zamówienia, o czym poinformujemy Cię i niezwłocznie zwrócimy koszt zamówienia. Regularnie aktualizujemy stan naszego magazynu, jeżeli więc dany produkt jest niedostępny, zachęcamy do ponownej wizyty - może wrócić do oferty. Oferta produktowa nie musi być identyczna z innymi wersjami sklepu Clarins.com.

Miniatury

Filozofia Clarins to ofiarowanie możliwości przetestowania naszych produktów - ponieważ są one naszymi najlepszymi ambasadorami. Dlatego przy każdym zamówieniu dajemy Ci możliwość wyboru 3 darmowych miniatur spośród aktualnej oferty. Oferta miniatur nie obejmuje jednocześnie wszystkich naszych produktów i może zmieniać się regularnie.

Zawsze możesz z nich zrezygnować i od razu przejść do finalizacji zamówienia wybierając opcję "Nie, dziękuję...".

Z powodu ograniczonego zapasu niestety nie jesteśmy w stanie dosłać miniatury, która została uszkodzona w transporcie. Miniatury nie podlegają osobnemu transportowi, są wysyłane wyłącznie wraz z zamówieniem oraz nie podlegają wymianie. W przypadku wyczerpania zapasu miniatur, zastrzegamy sobie możliwość przesłania wraz z zamówieniem, innej, losowo wybranej miniatury.

Promocje

Promocje na Clarins.pl wiążą się z użyciem kodu w celu skorzystania z nich. Niektóre promocje wymagają minimalnej kwoty zamówienia - wliczają się do niej jedynie ceny produktów (usługi dodatkowo płatne jak np. koszt dostawy oraz zakup e-karty upominkowej nie są brane pod uwagę). Po skompletowaniu koszyka uprawniającego do skorzystania z promocji, uzupełnij odpowiedni kod w polu "kod promocyjny", z poszanowaniem oryginalnej pisowni. Kody promocyjne są ważne jedynie w czasie obowiązywania promocji. Promocje i oferty specjalne nie łączą się ze sobą.

Nie znalazłaś(-eś) interesującego Cię pytania?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Numer telefonu: 800-808-818

Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00

Adres mailowy: kontakt@clarins.pl