Pomoc
Pozwól Clarins odpowiedzieć na Twoje pytania
Mamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące: zamówień, dostawy i zwrotów, mojego konta, programu lojalnościowego, produktów oraz marki Clarins.
Najczęściej zadawane pytania
“
Czy moje zamówienie zostało potwierdzone?
Kilka minut po otrzymaniu wiadomości, że Twoja płatność została zaakceptowana, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie na adres e-mail zarejestrowany na naszej stronie Clarins.
Czytaj więcej
“
Jaka jest polityka zwrotów?
Najważniejsza jest dla nas Twoja satysfakcja i z przyjemnością dajemy Ci możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Czytaj więcej
“
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski, pod wskazany przez Ciebie adres i w terminie do trzech dni roboczych…
Czytaj więcej
“
Czy można otrzymać próbki?
Przy każdym zamówieniu dajemy Ci możliwość wyboru 3 darmowych miniatur spośród aktualnej oferty…
Czytaj więcej
“
Jak działa program lojalnościowy?
Club Clarins to program lojalnościowy polegający na zbieraiu punktów za każde zamówienie złożone na stronie Clarins.pl…
Czytaj więcej
“
Jak mogę kupić kartę podarunkową?
Na naszej stronie internetowej aktualnie nie ma możliwości zakupu karty podarunkowej, lecz pracujemy nad taką funkcjonalnością.
Czytaj więcej