
Dostawy i Zwroty
- POLITYKA ZWROTÓW
- METODY DOSTAWY, CZAS I KOSZT
- EDYTUJ SWOJE ZAMÓWIENIE
- ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA
- ŚLEDZENIE ZWROTU
POLITYKA ZWROTÓW
-
Jaka jest polityka zwrotów?
Zmieniłeś zdanie?
Najważniejsza jest dla nas Twoja satysfakcja i z przyjemnością dajemy Ci możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie w zakładce "Polityka zwrotów". -
Jak mogę zwrócić produkt z mojego zamówienia?
Jeśli chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów ze swojego zamówienia, nie ma nic prostszego:
Wypełnij formularz zwrotu, a następnie nadaj przesyłkę dowolną firmą kurierską na poniższy adres:
Magazyn Orbico Sp. z o.o
CLARINS.PL
Orbico Supply DC
Teresin Gaj 1
96-515 Teresin -
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie i w terminie nieprzekraczającym 14 dni -
Czy oferujecie wymiany online?
Nie, oferujemy jedynie zwrot pieniędzy za zwrócone produkty. Aby kupić inny produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.
METODY DOSTAWY, CZAS I KOSZT
-
Jakie metody dostawy oferujecie?
Zamówienia przygotowywane są przez nasz magazyn i wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów Inpost, zgodnie z Twoim wyborem dokonanym w procesie zamówienia.
Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski, pod wskazany przez Ciebie adres i w terminie do trzech dni roboczych.
Zamówienia o wartości minimum 199 zł objęte są darmową dostawą. -
Czy mogę zamówić dostawę na inny adres niż mój adres domowy?
Po zalogowaniu się na swoje konto na Clarins.pl masz dostęp do książki adresowej, która umożliwia zapisanie innego adresu dostawy niż adres rozliczeniowy.
Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać preferowany adres dostawy.
Wysyłasz prezent? Nie ma problemu — paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres wraz z listem przewozowym, który nie zawiera ceny produktów. -
Czy zwrot mojego zamówienia jest bezpłatny?
Niestety, nie oferujemy darmowych zwrotów. Koszt zwrotu produktu ponosi klient.
EDYTUJ SWOJE ZAMÓWIENIE
-
InPost: Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli chcesz zmienić punkt odbioru wybrany podczas składania zamówienia, zachęcamy do założenia konta w aplikacji InPost i złożenia bezpośredniej prośby o przekierowanie przesyłki do innego punktu odbioru.
Uwaga: Aby dokonać zmiany, paczka nie może mieć statusu "W doręczeniu". -
DPD: Jak mogę zmienić mój adres dostawy?
Jeśli adres dostawy Twojego zamówienia jest nieprawidłowy — bez obaw, możesz go zmienić.
Gdy paczka trafi do firmy kurierskiej, otrzymasz wiadomość e-mail, która umożliwi Ci zmianę adresu dostawy.
ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA
-
Jak mogę śledzić dostawę mojej paczki?
Gdy tylko Twoja paczka zostanie odebrana przez firmę kurierską, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
Jeśli założyłeś konto, możesz również sprawdzić status swojego zamówienia wchodząc na „Moje konto” lub na stronie oraz w aplikacji firmy kurierskiej. -
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski, pod wskazany przez Ciebie adres i w terminie do trzech dni roboczych. -
Nie otrzymałem numeru śledzenia.
Potwierdzenie wysyłki jest wysyłane e-mailem, gdy tylko Twoja paczka zostanie odebrana przez wybraną firmę kurierską. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, najpierw sprawdź, czy nie trafił on do folderu spam.
Jeśli nie ma go również tam, zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki „Moje konto”, a następnie do „Moje zamówienia”. W sekcji znajdziesz:
- Status swojego zamówienia
- Podsumowanie zamówionych produktów
ŚLEDZENIE ZWROTU
-
Moja paczka jest w trakcie zwrotu — kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie do 14 dni w tej samej formie, w jakiej została dokonana płatność. -
Moja paczka została zwrócona do Waszego magazynu, ale nie otrzymałam/em zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni?
Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem strony kontaktowej.
Przygotuj numer zamówienia i numer zwrotu, aby ułatwić rozpatrzenie sprawy.
-
Moje zamówienie nie zostało dostarczone i zostało zwrócone - co mogę zrobić ?
Jeśli firma kurierska nie była w stanie dostarczyć Twojej paczki ani zostawić jej w punkcie odbioru, przesyłka zostanie do nas zwrócona.
Wszystkie zwrócone paczki są automatycznie objęte zwrotem środków. W związku z tym zalecamy złożenie nowego zamówienia.