Marka

Marka

ODPOWIEDZIALNE PIĘKNO

  1. Odpowiedzialne innowacje

    Dla Clarins zrównoważony rozwój jest okazją do bycia pionierem w istotnych kwestiach, inicjowania nowych zasad i praktyk oraz podejmowania kolejnych wyzwań.

    Clarins wierzy w postęp i w ludzi, aby znaleźć innowacyjne rozwiązania, które sprawią, że przyszłość będzie pożądanym i realnym miejscem dla wszystkich.

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o odpowiedzialnych innowacjach.
  2. Nasza odpowiedzialność za środowisko

    Clarins kultywuje piękno za pomocą roślin

    Od formuły po opakowanie, każdy składnik lub surowiec jest wybierany z szacunkiem dla natury.

    Z wielką troską o wpływ swojej działalności na środowisko, Clarins jest zaangażowany w wydobywanie korzyści z każdej rośliny bez szkody dla ekosystemów i oddając naturze to, czego potrzebuje.

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o naszej odpowiedzialności za środowisko.
  3. Nasza odpowiedzialność społeczna

    Clarins zachęca do innowacji i jest w pełni zaangażowany w projekty medyczne, humanitarne i środowiskowe.

    Clarins koncentruje się na trzech obszarach zrównoważonych inicjatyw: zdrowie i dobre samopoczucie wszystkich, edukacja i wsparcie dla dzieci oraz ochrona bioróżnorodności.

    Każdy z nich jest świadectwem trwałego i oddanego zaangażowania marki na rzecz przyszłych pokoleń.

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o naszej odpowiedzialności społecznej
  4. Nasza odpowiedzialność gospodarcza

    Założona w 1954 roku rodzinna firma Clarins zdecydowała się w 2008 roku pójść pod prąd, uwalniając się od nieprzewidywalnych rytmów giełdowych. Zgodnie ze swoim duchem niezależności i wartościami, rodzina Courtin-Clarins trzyma stery marki kosmetycznej o międzynarodowym zasięgu.

    Jako globalny gracz w branży kosmetycznej, marka Clarins jest dumna ze swojej ekspansji, tworzenia produktów, które zrewolucjonizowały przemysł kosmetyczny i dumna z tego, że pokazuje, że interes pieniężny nie jest jej jedyną siłą napędową. Clarins to odpowiedzialna marka kosmetyczna, która oferuje dostęp do swoich produktów w sklepie - w jednym z 19 000 punktów sprzedaży w 130 krajach na całym świecie - a także online, jednocześnie nadal projektując i produkując swoje produkty do pielęgnacji skóry we Francji.
  5. Certyfikat B Corp™

    Jesteśmy dumni z uzyskania certyfikatu B Corp™.
    Certyfikat Clarins B Corp™ jest odzwierciedleniem naszego nieustannego zaangażowania w poprawę dobrobytu zarówno planety, jak i jej mieszkańców.
    Aby dowiedzieć się więcej Kliknij tutaj.