Moje Konto

Moje Konto

TWORZENIE KONTA

  1. Jakie są zalety utworzenia konta na Clarins.pl?

    Za pomocą swojego konta będziesz mógł:

    -Śledzić postęp swojego zamówienia
    -Znaleźć szczegóły dotyczące zakupów online
    -Zarządzać i zmieniać swoje dane osobowe
    -Sprawdzać swoje punkty lojalnościowe i kupony rabatowe
    -Przeglądać i edytować swoją listę ulubionych przedmiotów
    -Przesyłać opinie o naszych produktach
    -Możesz również skorzystać ze wszystkich korzyści naszego programu lojalnościowego: Club Clarins!
  2. Jak mogę się zarejestrować?

    Aby utworzyć konto na Clarins.pl, kliknij zakładkę "Zaloguj się" u góry ekranu.

    Następnie wprowadź swój adres e-mail.

    Wówczas będzie można utworzyć hasło zgodnie ze standardami bezpieczeństwa.

    Na koniec wypełnij swoje dane osobowe, co umożliwi Ci szybkie składanie zamówień online.

    Nie zapomnij skorzystać z naszej oferty powitalnej!
  3. Czy po zakupach na stronie Clarins posiadam już konto?

    Twoje konto na Clarins.pl nie zostanie automatycznie utworzone, gdy dokonasz zakupu w sklepie online.

    Jeśli podałaś/eś nam swój adres e-mail podczas dokonywania zakupu w sklepie, możesz z łatwością utworzyć swoje konto na Clarins.pl.

    Twój adres e-mail zostanie automatycznie rozpoznany po wprowadzeniu go w formularzu logowania i otrzymasz wiadomość e-mail w celu aktywacji konta.

    Jeśli w momencie zakupu nie podałeś nam swojego adresu e-mail, będziesz musiał utworzyć swoje osobiste konto na Clarins.pl.

MOJE DANE

  1. Zapomniałam/em hasła

    W sekcji logowania się można odzyskać hasło, klikając w "Nie pamiętasz hasła?"

    Wystarczy podać kontaktowy adres e-mail i potwierdzić żądanie. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zresetowanie hasła.

    Uwaga: ze względów bezpieczeństwa link ten będzie ważny tylko przez kilka minut.

    Jeżeli ta ścieżka się nie powiedzie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
  2. Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

    Aby zaktualizować informacje o koncie, zaloguj się, klikając Moje konto, znajdujące się na górze strony clarins.pl, a następnie wejdź
    "profil & preferencje"

    Możesz zmienić swój:
    - login
    - hasło
    - adresy dostawy
    - informacje rozliczeniowe

    W ustawieniach konta można tworzyć, usuwać i zapisywać wiele adresów dostawy. Aby utworzyć lub dodać nowy adres, wystarczy kliknąć przycisk "Dodaj adres". Aby usunąć lub edytować adres, wystarczy kliknąć przyciski Edytuj/Usuń znajdujące się pod każdym adresem.

USUWANIE KONTA

  1. Jak usunąć konto?

    Przykro nam, że chcesz usunąć swoje konto na Clarins.

    Abyśmy mogli usunąć konto online, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

    Ze względów bezpieczeństwa może być wymagane potwierdzenie tożsamości.

    Chcesz zmienić swój adres e-mail? Przejdź do sekcji "Profil & Preferencje" oraz edytuj swoje dane.
  2. Jak mogę usunąć wszystkie moje dane osobowe przetwarzane przez Clarins?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami użytkownik ma prawo dostępu do dotyczących go informacji, ich poprawiania, usuwania i przenoszenia, a także prawo do sprzeciwienia się ich przetwarzaniu i ograniczenia ich przetwarzania.

    Aby skorzystać z tych praw, musisz przesłać nam żądanie:

    - Wysłając prośbę e-mailem na adres: kontakt@clarins.pl
    - Wysyłając pismo na adres:
    Orbico Sp. z o.o. oddział Beauty
    ul. Salsy 2
    02-823 Warszawa


    W razie wątpliwości możemy poprosić Cię o potwierdzenie swojej tożsamości.

SUBSKRYBCJA NEWSLETTERA

  1. Jakie są korzyści z subskrypcji newslettera Clarins?

    Jako jedna z pierwszych osób otrzymasz informację o promocjach, nowościach i ekskuzywnych ofertach.
  2. Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

    Aby zrezygnować z subskrypcji, wystarczy otworzyć jeden z naszych newsletterów i na samym dole wiadomości wejść w „Jeśli chcesz zrezygnować z subskrybcji kliknij tutaj”. Możesz również wypisać się z naszych wiadomości logując się na swoje konto, klikając "Profil i preferencje", następnie w "Informacjach osobistych i preferencjach" kliknąć "Edycja" i zaznaczyć "Nie" w preferencjach komunikacji E-mail i zapisać zmiany.

    Możesz również się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta.