
Moje Konto
TWORZENIE KONTA
-
Jakie są zalety utworzenia konta na Clarins.pl?
Za pomocą swojego konta będziesz mógł:
-Śledzić postęp swojego zamówienia
-Znaleźć szczegóły dotyczące zakupów online
-Zarządzać i zmieniać swoje dane osobowe
-Sprawdzać swoje punkty lojalnościowe i kupony rabatowe
-Przeglądać i edytować swoją listę ulubionych przedmiotów
-Przesyłać opinie o naszych produktach
-Możesz również skorzystać ze wszystkich korzyści naszego programu lojalnościowego: Club Clarins! -
Jak mogę się zarejestrować?
Aby utworzyć konto na Clarins.pl, kliknij zakładkę "Zaloguj się" u góry ekranu.
Następnie wprowadź swój adres e-mail.
Wówczas będzie można utworzyć hasło zgodnie ze standardami bezpieczeństwa.
Na koniec wypełnij swoje dane osobowe, co umożliwi Ci szybkie składanie zamówień online.
Nie zapomnij skorzystać z naszej oferty powitalnej! -
Czy po zakupach na stronie Clarins posiadam już konto?
Twoje konto na Clarins.pl nie zostanie automatycznie utworzone, gdy dokonasz zakupu w sklepie online.
Jeśli podałaś/eś nam swój adres e-mail podczas dokonywania zakupu w sklepie, możesz z łatwością utworzyć swoje konto na Clarins.pl.
Twój adres e-mail zostanie automatycznie rozpoznany po wprowadzeniu go w formularzu logowania i otrzymasz wiadomość e-mail w celu aktywacji konta.
Jeśli w momencie zakupu nie podałeś nam swojego adresu e-mail, będziesz musiał utworzyć swoje osobiste konto na Clarins.pl.
MOJE DANE
-
Zapomniałam/em hasła
W sekcji logowania się można odzyskać hasło, klikając w "Nie pamiętasz hasła?"
Wystarczy podać kontaktowy adres e-mail i potwierdzić żądanie. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zresetowanie hasła.
Uwaga: ze względów bezpieczeństwa link ten będzie ważny tylko przez kilka minut.
Jeżeli ta ścieżka się nie powiedzie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. -
Jak mogę zmienić moje dane osobowe?
Aby zaktualizować informacje o koncie, zaloguj się, klikając Moje konto, znajdujące się na górze strony clarins.pl, a następnie wejdź
"profil & preferencje"
Możesz zmienić swój:
- login
- hasło
- adresy dostawy
- informacje rozliczeniowe
W ustawieniach konta można tworzyć, usuwać i zapisywać wiele adresów dostawy. Aby utworzyć lub dodać nowy adres, wystarczy kliknąć przycisk "Dodaj adres". Aby usunąć lub edytować adres, wystarczy kliknąć przyciski Edytuj/Usuń znajdujące się pod każdym adresem.
USUWANIE KONTA
-
Jak usunąć konto?
Przykro nam, że chcesz usunąć swoje konto na Clarins.
Abyśmy mogli usunąć konto online, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Ze względów bezpieczeństwa może być wymagane potwierdzenie tożsamości.
Chcesz zmienić swój adres e-mail? Przejdź do sekcji "Profil & Preferencje" oraz edytuj swoje dane. -
Jak mogę usunąć wszystkie moje dane osobowe przetwarzane przez Clarins?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami użytkownik ma prawo dostępu do dotyczących go informacji, ich poprawiania, usuwania i przenoszenia, a także prawo do sprzeciwienia się ich przetwarzaniu i ograniczenia ich przetwarzania.
Aby skorzystać z tych praw, musisz przesłać nam żądanie:
- Wysłając prośbę e-mailem na adres: kontakt@clarins.pl
- Wysyłając pismo na adres:
Orbico Sp. z o.o. oddział Beauty
ul. Salsy 2
02-823 Warszawa
W razie wątpliwości możemy poprosić Cię o potwierdzenie swojej tożsamości.
SUBSKRYBCJA NEWSLETTERA
-
Jakie są korzyści z subskrypcji newslettera Clarins?
Jako jedna z pierwszych osób otrzymasz informację o promocjach, nowościach i ekskuzywnych ofertach. -
Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?
Aby zrezygnować z subskrypcji, wystarczy otworzyć jeden z naszych newsletterów i na samym dole wiadomości wejść w „Jeśli chcesz zrezygnować z subskrybcji kliknij tutaj”. Możesz również wypisać się z naszych wiadomości logując się na swoje konto, klikając "Profil i preferencje", następnie w "Informacjach osobistych i preferencjach" kliknąć "Edycja" i zaznaczyć "Nie" w preferencjach komunikacji E-mail i zapisać zmiany.
Możesz również się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta.