
Moje zamówienia
ZAMÓWIENIA
Jak złożyć zamówienia na stronie Clarins.pl?
Skorzystaj z naszego przewodnika krok po kroku, który pomoże Ci złożyć pierwsze zamówienie na stronie Clarins.pl. Przede wszystkim – witamy!
Możesz znaleźć swoje ulubione produkty według kategorii lub sprawdzić nasze bestsellery. Masz już coś na oku? Wpisz nazwę produktu w pasku wyszukiwania na górze strony.
Gdy wybierzesz produkt, dodaj go do koszyka i wpisz żądaną ilość.
Następnie zaproponujemy Ci wybór 3 próbek – wybierz te, które chcesz!
Na tym etapie możesz założyć konto, co pozwoli Ci śledzić postęp realizacji zamówienia.
Wprowadź adres dostawy oraz adres rozliczeniowy.
Wybierz dogodną formę płatności.
Po potwierdzeniu zamówienia wyświetli się strona z podziękowaniem oraz numerem zamówienia, co będzie oznaczać, że je otrzymaliśmy.
Oczywiście będziemy Cię również informować o postępach drogą mailową.
Pamiętaj, że zakupu na stronie Clarins.pl można dokonać tylko przebywając na terenie Polski.Mam problem z poruszaniem się na stronie, możesz mi pomóc?
Jeśli masz trudności z dostępem do stron na naszej witrynie, możliwe, że Twoja przeglądarka przechowuje dane naszej strony, które nie są już aktualne.
Zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej w swojej przeglądarceProdukt, który chce kupić jest niedostępny. Kiedy ponownie będzie w sprzedaży?
Na stronie produktu znajdziesz formularz powiadomień, który pozwoli Ci otrzymać wiadomość e-mail, gdy tylko produkt znów będzie dostępny w magazynie.Czemu muszę podawać numer telefonu w zamówieniu?
Wykorzystamy te informacje, aby w razie potrzeby skontaktować się z Tobą w sprawie Twojego zamówienia.
Firma kurierska również będzie mogła skontaktować się z Tobą telefonicznie, aby ustalić szczegóły dostawy Twojej paczki.Co zrobić jeśli mam problem z dokończeniem zamówienia?
Jeśli poprawnie wprowadziłeś swoje dane i dodałeś produkty do koszyka, ale nie możesz sfinalizować zamówienia, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci pomoże! Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 800-808-818 lub na adres mailowy kontakt@clarins.pl.Mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Płatność i zatwierdzenie zamówienia dotyczą pojedynczego zamówienia z jednym adresem dostawy i jednym adresem rozliczeniowym. Nie ma możliwości połączenia ze sobą kilku złożonych zamówień.Szukam pewnego produktu, ale nie potrafię go znaleźć.
Aby znaleźć produkt, który chcesz zamówić online, przeglądaj kategorie odpowiadające Twojemu produktowi lub wpisz jego nazwę w pasku wyszukiwania.
Jeśli Twój produkt nie jest dostępny online, może to być starszy produkt lub edycja limitowana, która nie jest już w sprzedaży.
OFERTY I PREZENTY
Jak mogę kupić kartę podarunkową?
Na naszej stronie internetowej aktualnie nie ma możliwości zakupu karty podarunkowej, lecz pracujemy nad taką funkcjonalnością.Jak mogę skorzystać z aktualnych akcji promocyjnych?
Aby dowiedzieć się więcej o naszych aktualnych ofertach, sprawdź sekcję „Oferty specjalne” na stronie głównej. Znajdziesz tam wszystkie warunki skorzystania z naszych specjalnych promocji.
Nie zapomnij o wpisaniu odpowiedniego kodu w polu "Kod promocyjny" na poziomie koszyka.Jak mogę skorzystać z mojego prezentu urodzinowego?
Jesteś jednym z naszych zarejestrowanych klientów i podałeś swoją datę urodzenia? Z radością prześlemy Ci specjalną ofertę, aby wspólnie uczcić Twój dzień!
Ofertę otrzymasz drogą mailową. Zachęcamy do wpisania kodu promocyjnego w polu „Kod promocyjny” w Twoim koszyku. Twoja oferta może być łączona z większością naszych aktualnych promocji. Przypominamy, że kod urodzinowy jest ważny przez 30 dni od otrzymania wiadomości.Czy mogę w jednym zamówieniu wykorzystać kilka kodów promocyjnych?
Tak, w polu "Kod Promocyjny" możesz wprowadzić kod, a następnie zatwierdź go przyciskiem ZASTOSUJ. Po tym możesz wpisać kolejny, inny kod promocyjny upoważniający do rabatów lub ofert specjalnych.
Jeśli otrzymałaś/eś bon lojalnościowy również możesz go wprowadzić w polu "Kod Lojalnościowy".Próbuję skorzystać z oferty specjalnej, ale do koszyka nie dodają się produkty gratisowe, co się dzieje?
Większość ofert specjalnych oferujących dodatkowe produkty gratisowe aktywna jest tylko do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona czasowo. Jeśli produkt na poziomie koszyka nie został automatycznie dodany, świadczy to o braku produktów w magazynie, co uniemożliwia skorzystanie z promocji. Zachęcamy do zapoznania się z innymi, dostępnymi ofertami.
PŁATNOŚCI
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Na Clarins.pl akceptowane są następujące sposoby płatności:
Płatność kartą płatniczą
Akceptujemy następujące karty:
Visa
MasterCard
Aby zapłacić kartą, musisz wybrać rodzaj karty oraz uzupełnić jej dane.
Dane Twojej karty (jak typ, data ważności, numer CVV) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej.
Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24
Sposób płatności Przelewy24 umożliwia zapłatę za zamówienie szybkim przelewem internetowym. Po wyborze tej opcji wyświetli się instrukcja postępowania w celu przekierowania do ekranu płatności. W ekranie płatności wyświetlą się ikony banków współpracujących. Wybierz swój bank, a następnie zaloguj się do swojego wirtualnego konta. Pojawi się ekran z wypełnionymi danymi do przelewu. Po zatwierdzeniu przez Ciebie przelewu płatność zostanie zatwierdzona.
Płatność za pobraniem
Wybierając tę metodę opłacasz zamówienie bezpośrednio u kuriera doręczającego Twoją paczkę. Przy dostawie akceptowana jest płatność gotówką lub kartą płatniczą. W przypadku płatności gotówką prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty do uiszczenia kurierowi.
Płatność za pośrednictwem serwisu PayPal
Po wyborze tej opcji wyświetli się instrukcja postępowania w celu przekierowania do ekranu serwisu PayPal. Następnie należy zalogować się do konta PayPal i dokonać zapłaty.Jak mogę uzyskać fakturę na firmę?
W trakcie składania zamówienia koniecznym jest zaznaczenia pola: FAKTURA NA FIRMĘ, aby móc wypełnić odpowiednie dane tj. numer NIP, siedziba firmy i dane kontaktowe. Nasze faktury generowane są automatycznie, jeśli któryś z etapów zostanie pominięty, nie będziemy mogli wygenerować faktury z numerem NIP.Czy dane mojej karty będą bezpieczne?
Oczywiście: wszystkie przekazane informacje są ściśle poufne.
Będą wykorzystywane wyłącznie przez wewnętrzne działy Clarins, wyłącznie w celu realizacji dostawy lub zapewnienia lepszej obsługi.
Twoje dane karty kredytowej są przesyłane za pośrednictwem bezpiecznego serwera, który spełnia normę ISO27001. Korzystamy z najnowszych i najbezpieczniejszych dostępnych technologii, które szyfrują wszystkie Twoje dane osobowe oraz dane karty płatniczej.Kiedy płatność zostanie pobrana z mojego konta?
Twoja karta kredytowa nie zostanie obciążona do momentu wysłania zamówienia.
Na Twoim koncie może pojawić się tymczasowa autoryzacja; zostanie ona zastąpiona faktycznym obciążeniem w momencie wysłania zamówienia.Co mogę zrobić, jeśli moja płatność zostanie odrzucona?
Po wypełnieniu danych karty kredytowej i zatwierdzeniu zamówienia, nasz dostawca poprosi Twój bank o zatwierdzenie płatności.
Jeśli płatność zostanie odrzucona, zalecamy bezpośredni kontakt z bankiem. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, nasz zespół obsługi klienta jest dostępny, aby pomóc: zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego online.Czym jest 3D Secure?
3DSecure to kolejny sposób ochrony zakupów online.
Po wprowadzeniu numeru karty zostaniesz poproszony o kod w celu potwierdzenia płatności.
Ten kod zostanie wysłany do Ciebie SMS-em przez Twój bank. Jeśli podany numer telefonu jest nieprawidłowy, zalecamy bezpośredni kontakt z bankiem.Jak mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?
W przypadku każdego zamówienia złożonego online, fakturę wyślemy Ci pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia.
ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA
Mam konto. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Aby dowiedzieć się, czy Twoje zamówienie zostało przetworzone, przejdź do sekcji „Moje konto”, następnie „Zamówienia”.
Twoje zamówienie będzie miało jeden z czterech statusów:
W TRAKCIE PRZETWARZANIA
Twoje zamówienie zostało przetworzone i jest obsługiwane przez nasz zespół ds. przygotowywania zamówień.
WYSŁANE
Twoje zamówienie zostało już przygotowane i wysłane do dostawy.
UTWORZONE
Twoje zamówienie nie zostało sfinalizowane i nie zostanie wysłane ani obciążone. W takim przypadku zalecamy odnowienie zamówienia.
Dlaczego moje zamówienie nie zostało sfinalizowane? Ważne jest, aby wprowadzić kod 3D Secure i poczekać na załadowanie strony przed opuszczeniem witryny.
ANULOWANE
Twoje zamówienie nie zostanie wysłane. Pełny zwrot pieniędzy został przetworzony dla Twojego zamówienia.Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?
Numer Twojego zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem, a także na swoim koncie Clarins w sekcji „Zamówienia” oraz na fakturze, którą do Ciebie wysłaliśmy.Czy moje zamówienie zostało potwierdzone?
Kilka minut po otrzymaniu wiadomości, że Twoja płatność została zaakceptowana, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie na adres e-mail zarejestrowany na naszej stronie Clarins.
Jeśli Twoje zamówienie zostało potwierdzone, zobaczysz również numer na swoim koncie (pod warunkiem, że utworzyłeś konto).Nie mam konta. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Jeśli nie utworzyłeś konta online podczas składania zamówienia w Clarins.pl, nie będziesz mógł zobaczyć statusu swojego zamówienia.
Będziemy Cię jednak informować na bieżąco!
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie potwierdzone, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Następnie otrzymasz e-mail z numerem śledzenia zamówienia.
MODYFIKACJE I ANULOWANIE
Czy mogę anulować bieżące zamówienie?
Po potwierdzeniu zamówienia nie można go anulować samodzielnie.
Jeśli zamówiłeś niewłaściwy produkt lub zapomniałeś wpisać ofertę promocyjną, zalecamy kontakt z naszą obsługą klienta oraz zgłoszenie chęci anulowania zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o nieodbieranie go - wtedy powróci ono na nasz magazyn, a następnie zostanie zlecony zwrot należności (jeśli Twoje zamówienie zostało już opłacone).Jak mogę edytować swoje zamówienie?
Po zatwierdzeniu zamówienia nie można modyfikować jego zawartości.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy na potrzeby przyszłych zakupów, kliknij na swoje konto, a następnie wybierz „Profil”. Tutaj możesz edytować swój obecny adres, dodać nowy lub zmienić adres domyślny.
Jeśli zamówiłeś niewłaściwy produkt lub zapomniałeś wpisać ofertę promocyjną, zalecamy złożenie nowego zamówienia i zwrot niewłaściwego zamówienia.
Po złożeniu zamówienia nie można edytować listy zamówionych produktów.Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
W przypadku tymczasowego niedoboru zapasów, bardzo rzadko zamówienie zostanie anulowane przez nasz zespół logistyczny. Bardzo nam przykro z tego powodu.
Jeśli tak się stanie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zamówiony produkt jest niedostępny i Twoje zamówienie zostało zwrócone. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony natychmiast po wysłaniu wiadomości e-mail.
Zwrot pieniędzy pojawi się na Twoim koncie w ciągu 14 dni.Dlaczego moje zamówienie jest częściowo zrealizowane?
Kilka zamówień zostało złożonych w tym samym momencie, przez co ilość produktu została wyczerpana przed aktualizacją stanu na stronie sklepu. Produkt aktualnie nie jest dostępny i nie możemy go do Ciebie wysłać. O zaistniałej sytuacji zawsze Dział Obsługi Klienta informuje Klientów, aby uzyskać od nich zgodę na realizację zamówienia bez brakującego produktu.