
Program lojalnościowy
JAK DZIAŁA PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
-
Jak działa program lojalnościowy?
Club Clarins to program lojalnościowy polegający na zbieraniu punktów za każde zamówienie złożone na stronie Clarins.pl. -
Jak mogę sprawdzić ilość swoich punktów lojalnościowych?
Zaloguj się na swoje konto, w panelu bocznym, po lewej stronie widoczna jest ilość punktów. Szczegółowe informacje znajdziesz po kliknięciu "Jak zdobywać punkty". -
Ile punktów lojalnościowych otrzymam za zakupy?
Za każde wydane 3 zł otrzymasz 1 punkt.
ZDOBYTE PUNKTY
-
Jak mogę zdobyć punkty?
Zdobywanie punktów jest bardzo proste!
Zarejestruj się w Club Clarins, a otrzymasz 20 punktów na start. Następnie za zakupy otrzymasz 1 punkt za każde wydane 3 zł. Zdobądź 200 punktów i wymień je na bon o wartości 60 zł na zakupy od 199 zł. -
Jak długo moje punkty i bony lojalnościowe są ważne?
Punkty są ważne przez 2 lata, a bon lojalnościowy przez 6 miesięcy. -
Dlaczego moje punkty lojalnościowe nie są zaktualizowane?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do Twojego konta po 30 dniach od momentu dostarczenia zamówienia.
MOJA NAGRODA
-
Jak mogę wymienić punkty na bon?
Po zdobyciu 200 punktów, bon wygeneruje się automatycznie. -
Czy mój bon może łączyć się z innymi ofertami?
Bony łączą się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi (chyba, że regulamin promocji informuje inaczej). Użycie bonu obniża automatycznie wartość koszyka. W przypadku promocji łączonych z hasłem rabatowym zniżka naliczana jest od kwoty powstałej po odjęciu bonu. Bony nie kumulują się, co oznacza, że możesz wykorzystać tylko jeden bon w jednym zamówieniu. -
Moje zamówienie nie powiodło się, czy mój bon lojalnościowy wróci na moje konto?
Twój kod lojalnościowy wróci automatycznie na Twoje konto w przypadku nieudanego zamówienia np. podczas problemów z płatnością.
Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub nie zostało przez Ciebie odebrane zgłoś się do Działu Obsługi Klienta.