Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

JAK DZIAŁA PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Jak działa program lojalnościowy?

    Club Clarins to program lojalnościowy polegający na zbieraniu punktów za każde zamówienie złożone na stronie Clarins.pl.
  2. Jak mogę sprawdzić ilość swoich punktów lojalnościowych?

    Zaloguj się na swoje konto, w panelu bocznym, po lewej stronie widoczna jest ilość punktów. Szczegółowe informacje znajdziesz po kliknięciu "Jak zdobywać punkty".
  3. Ile punktów lojalnościowych otrzymam za zakupy?

    Za każde wydane 3 zł otrzymasz 1 punkt.

ZDOBYTE PUNKTY

  1. Jak mogę zdobyć punkty?

    Zdobywanie punktów jest bardzo proste!
    Zarejestruj się w Club Clarins, a otrzymasz 20 punktów na start. Następnie za zakupy otrzymasz 1 punkt za każde wydane 3 zł. Zdobądź 200 punktów i wymień je na bon o wartości 60 zł na zakupy od 199 zł.
  2. Jak długo moje punkty i bony lojalnościowe są ważne?

    Punkty są ważne przez 2 lata, a bon lojalnościowy przez 6 miesięcy.
  3. Dlaczego moje punkty lojalnościowe nie są zaktualizowane?

    Punkty lojalnościowe zostaną dodane do Twojego konta po 30 dniach od momentu dostarczenia zamówienia.

MOJA NAGRODA

  1. Jak mogę wymienić punkty na bon?

    Po zdobyciu 200 punktów, bon wygeneruje się automatycznie.
  2. Czy mój bon może łączyć się z innymi ofertami?

    Bony łączą się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi (chyba, że regulamin promocji informuje inaczej). Użycie bonu obniża automatycznie wartość koszyka. W przypadku promocji łączonych z hasłem rabatowym zniżka naliczana jest od kwoty powstałej po odjęciu bonu. Bony nie kumulują się, co oznacza, że możesz wykorzystać tylko jeden bon w jednym zamówieniu.
  3. Moje zamówienie nie powiodło się, czy mój bon lojalnościowy wróci na moje konto?

    Twój kod lojalnościowy wróci automatycznie na Twoje konto w przypadku nieudanego zamówienia np. podczas problemów z płatnością.

    Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub nie zostało przez Ciebie odebrane zgłoś się do Działu Obsługi Klienta.