Pomoc

Dział Obsługi Klienta

01 Mam problemy z nawigacją po stronie Internetowej i z dostępem do poszczególnych rubryk strony.

Możliwe, że ustawienie Twojej przeglądarki blokuje java script i odczyt plików macromedia flash. Jeśli ich nie masz, możesz bezpłatnie pobrać najnowszą wersje wtyczki Flash na stronie Adobe.

02 Czy mogę bezpiecznie przekazać moje dane osobowe?

Wszystkie przekazane informacje są bezwzględnie poufne. Będą wykorzystane wyłącznie do wewnętrznych działań Clarins, tylko w celu zrealizowania dostawy lub zapewnienia Ci lepszej obsługi. Do ochrony Twoich danych bankowych zastosowany jest system kodowania SSL i nie są one w żadnym przypadku przechowywane na stronie.

03 Nie pamiętam loginu lub hasła, w jaki sposób je odzyskać?

Hasło możesz odzyskać w rubryce „Moje Konto”, klikając na link „nie pamiętam hasła”. Wystarczy wpisać adres e-mail i zatwierdzić zgłoszenie. Na przesłany adres otrzymasz swoje hasło.

04 Czy muszę zarejestrować swoje dane i utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji w rubryce „Moje Konto”. Jednak rejestracja zapewnia Ci liczne korzyści: oferty na wyłączność, upominki, przywileje, aktualności o produktach, śledzenie i historia zamówień, itp. Ponadto zapisując adres dostawy i fakturowania w swoim profilu, szybciej zatwierdzisz i zapłacisz za zamówienie.

05 W jaki sposób zarejestrować się?

W osobistej strefie „Moje Konto” kliknij na link „Zarejestruj się”. Wystarczy wpisać obowiązkowe informacje zaznaczone gwiazdką i kliknąć na przycisk zatwierdzenia.

06 W jaki sposób mogę zmienić swoje dane osobowe?

Możesz zmienić wszystkie swoje dane, logując się w swojej osobistej strefie do rubryki „Moje konto”.

07 Jakie produkty są dostępne na stronie?

Wszystkie produkty Clarins są dostępne on-line. Jednakże w przypadku chwilowego braku, nie można dodać produktu do koszyka, przez co nie można go zakupić. Zalecamy regularne sprawdzanie strony lub kontakt z Działem Obsługi Klienta Clarins.pl drogą mailową, aby uzyskać informacje o dostawie produktu.

08 W jaki sposób mogę zmienić adres dostawy?

Adres dostawy jest domyślnie taki sam jak adres faktury. Na etapach składania zmówienia masz możliwość zmiany adresu dostawy. Jeśli masz konto na naszej stronie, możesz tworzyć, zmieniać i zapisywać adresy w swojej książce adresowej. Jednak nie możesz zmienić adresu dostawy zamówienia będącego w trakcie realizacji.

09 Czy mogę otrzymać dostawę na adres różny od mojego miejsca zamieszkania?

Logując się do konta Clarins, masz dostęp do swojej książki adresowej, w której możesz wpisać adres dostawy różny od adresu na fakturze. Przy składaniu zamówienia wystarczy zaznaczyć adres dostawy i adres fakturowania.
Paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres z dokumentem dostawy bez ceny. Drogą mailową otrzymasz zestawienie z kwotą zamówienia.

10 Do jakich krajów możliwa jest dostawa?

Zamówienia złożone na www.clarins.pl dostarczamy jedynie na terenie Polski.

11 Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Aby zamówienie zostało wysłane tego samego dnia, należy je złożyć, sprawdzić i potwierdzić do godz. 15:00. Zamówienie złożone po godz. 15:00 będzie wysłane następnego dnia roboczego.
Nasi świadczeniodawcy usług pocztowych zobowiązują się do dostarczenia przesyłki w następujących terminach, w zależności od wybranej przez Ciebie opcji:
- Dostawa standardowa: maksymalnie 2 do 7 dni roboczych
- Dostawa ekspresowa: maksymalnie 1 do 2 dni roboczych.

12 Jakie dostępne są sposoby płatności za zamówienie?

Możliwe metody płatności za zamówienie na stronie www.clarins.pl:
- kartą płatniczą (Visa, MasterCard)
- za pośrednictwem serwisu Przelewy24
- za pobraniem
- za pośrednictwem serwisu PayPal
- e-kartą upominkową.

Więcej informacji dostępnych jest tutaj

13 Czy płatność on-line jest zabezpieczona?

Płatności na www.clarins.pl są całkowicie zabezpieczone. Do ochrony Twoich danych bankowych zastosowany jest system kodowania SSL – te dane nie są w żadnym przypadku przechowywane na stronie.

14 W której chwili moja płatność jest uwzględniona?

Przy zatwierdzeniu płatności, bank ją autoryzuje. Natomiast Twoje konto jest obciążone dopiero przy wysyłce paczki.

15 Co mogę zrobić, jeśli moja płatność jest odrzucona?

Po wprowadzeniu danych z karty płatniczej i zatwierdzeniu zamówienia, nasz usługodawca zwraca się do Twojego banku o zatwierdzenie płatności i jej autoryzację. W przypadku odmowy, musisz skontaktować się ze swoim bankiem. W przypadku jakiegokolwiek problemu także Dział Obsługi Klienta clarins.pl jest do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 800-808-818 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 lub pod adresem mailowym kontakt@clarins.pl

16 Dlaczego muszę podać numer telefonu?

Korzystamy z tej informacji, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i/lub skontaktować się w sprawie Twojego zamówienia.

17 Co mam zrobić w przypadku problemu ze złożeniem zamówienia?

W przypadku problemu technicznego należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Clarins.pl pod numerem 800-808-818 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00.

18 Co mam zrobić w przypadku problemu z zakończeniem zamówienia?

Jeśli Twoje dane zostały prawidłowo wprowadzone, a nie możesz zakończyć zamówienia, to prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta clarins.pl. Jesteśmy dostępni do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 800-808-818 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 lub pod adresem mailowym kontakt@clarins.pl

19 Czy będę poinformowany(-a), że powiodło się zarejestrowanie mojego zamówienia?

Klika minut po otrzymaniu komunikatu o akceptacji płatności, na adres zarejestrowany na stronie Clarins prześlemy e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania Twojego zamówienia. 24 godz. po zatwierdzeniu zamówienia możesz je sprawdzić na swoim koncie (pod warunkiem, że utworzyłeś(-aś) osobiste konto).

20 Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

Numer Twojego zamówienia znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem, na Twoim koncie Clarins w rubryce „Historia zamówień” oraz we  wszystkich wysłanych do Ciebie dokumentach.

21 Czy mogę połączyć kilka zamówień?

Płatność i zatwierdzenie dotyczą jednego zamówienia: adres dostawy i adres faktury. Możesz zamówić po 5 sztuk jednego produktu.
Pamiętaj, że wartość zamówienia nie może przekroczyć 10.000 zł, a w przypadku płatności za pobraniem 2.500 złotych.

22 Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po zatwierdzeniu zamówienia na stronie internetowej otrzymasz kilka maili. Pierwszy e-mail potwierdza, że zamówienie zostało przyjęte. Drugi e-mail, z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz, gdy paczka opuści nasz magazyn wraz z zestawieniem z kwotą zamówienia i z numerem paczki. W tym e-mailu podany będzie numer referencyjny przesyłki - możesz śledzić status swojej przesyłki po wpisaniu tego numeru.

Jeśli masz konto Clarins on-line, możesz śledzić swoje zamówienie on-line w rubryce „Śledź swoje zamówienie”. Kliknij na „szczegóły zamówienia”, aby zobaczyć wszystkie informacje z nim związane.

23 Gdzie mogę kupić produkty Clarins?

Aby kupić produkty Clarins, możesz złożyć zamówienie bezpośrednio na stronie www.clarins.pl. Co więcej, możesz także kupić je w punktach sprzedażowych. Aby znaleźć najbliższy punkt, sprawdź rubrykę „Nasze punkty sprzedaży”.

24 Jak stosować produkty Clarins?

Metoda aplikacji dostosowana do każdego produktu umożliwia zoptymalizowanie jego działania. Zalecenia stosowania znajdziesz na stronie www.clarins.pl w każdej karcie produktu. W niektórych kartach produktu dostępne jest także wideo objaśniające metodę aplikacji.

25 Jak znaleźć odpowiedni dla mnie produkt?

Na stronie www.clarins.pl możesz wykonać kosmetyczną konsultację w rubryce „Rytuał Kosmetyczny Clarins”, aby uzyskać spersonalizowane porady. Zadane będą pytania dotyczące Twojego typu skóry i preferencji, aby przekazać Ci listę produktów najlepiej odpowiadających Twoim potrzebom. Twój Rytuał Kosmetyczny zostanie następnie zarejestrowany na Twoim koncie www.clarins.pl w rubryce „Mój profil kosmetyczny”.

26 Jakie składniki znajdują się w produktach Clarins?

W naszych produktach znajdują się składniki naturalne oraz inne. Aby zapoznać się ze składem naszych produktów, zapraszamy do sprawdzenia kart produktów na stronie internetowej lub do skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta clarins.pl pod numerem telefonu 800-808-818 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00) lub pod adresem mailowym kontakt@clarins.pl.

27 W jaki sposób mogę wysłać komentarz dotyczący doświadczeń z produktem?

Chcesz przekazać nam opinię o produkcie? Możesz zamieścić ją na kartach produktu. Wystarczy wpisać komentarz w polu przeznaczonym do tego celu. Przed potwierdzeniem, będziesz mieć podgląd - jeśli jesteś zadowolony(-a) ze swojego komentarza, kliknij na „Zatwierdź”. Wszystkie komentarze o produktach Clarins będą następnie zapisane na Twoim koncie na www.clarins.pl.

Możesz także przekazać komentarz, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta clarins.pl, numer telefonu 800-808-818 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00) lub pod adresem mailowym kontakt@clarins.pl

28 Moje pytanie dotyczy innego tematu

Jeśli nie znalazłeś(-aś) odpowiedzi na swoje pytania, wyślij je do nas e-mailem.
Nie znalazłaś(-eś) interesującego Cię pytania?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Numer telefonu: 800-808-818

Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00

Adres mailowy: kontakt@clarins.pl