Pomoc

Program Lojalnościowy

Jak zdobywać punkty

Programem lojalnościowym objete są wyłącznie zamówienia składane przez zarejestrowanych Klientów, posiadających konto na Clarins.pl. Zarejestrowany Klient otrzymujesz punkty za każde poprawnie złożone i zatwierdzone zamówienie. Pamiętaj, że w przypadku zwrotu produktu, nie będziemy mogli przypisać Ci odpowiadających mu punktów.

  • Korzystaj z naszych ofert specjalnych! Już za samo założenie konta otrzymasz na powitanie 20 punktów.

  • Jak liczymy punkty:
    Każde wydane 3zł = 1 punkt (nie wliczając kosztów dostawy oraz zakupu e-Karty Upominkowej). Punkty są ważne przez 2 lata.

  • Jak wykorzystać skumulowane punkty:
    200 punktów = bon o wartości 60zł. Bon jest ważny przez 6 miesięcy i możesz wydać go na zakupy za min. 190zł na Clarins.pl.

  • Jak wykorzystać bon:
    Aby wykorzystać bon, wpisz jego numer w odpowiednim polu przy składaniu zamówienia. Bony nie kumulują się, co oznacza, że możesz wykorzystać tylko jeden bon w jednym zamówieniu.
    Bony łączą się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi (chyba, ze regulamin promocji informuje inaczej).
    Użycie bonu obniża automatycznie wartość koszyka. W przypadku promocji łączonych z hasłem rabatowym zniżka naliczana jest od kwoty powstałej po odjęciu bonu.
    Wykorzystanie bonu obniża wartość zamówienia i może mieć to wpływ na rodzaj otrzymanych produktów promocyjnych.
    W przypadku złożenia zamówienia z wykorzystaniem bonu lojalnościowego, wartość każdego z zakupionych produktów zostaje proporcjonalnie obniżona.
    Bon jest jednorazowy. W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia, w którym został użyty, bon nie jest zwracany na saldo Klienta.
    W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, w którym został wykorzystany bon, klientowi zostanie zwrócona wartość produktu pomniejszona proporcjonalnie o wartość użytego bonu.

Status Twoich punktów

W każdej chwili możesz sprawdzić status i saldo swoich punktów oraz bonów lojalnościowych w swoim koncie na Clarins.pl, w rozdziale "Moje Punkty".

Punkty mogą mieć następujący status:

  • W oczekiwaniu na potwierdzenie: Twoje punkty zostaną zatwierdzone po upływie terminu 30 dni od daty otrzymania przez Ciebie zamówienia, jest to czas niezbędny na obsługę, rozliczenie i aktywację Twoich punktów w przypadku, gdy zdecydujesz się na zwrot części lub całości zamówienia w ramach przysługującego Ci prawo do odstąpienia od umowy.
     
  • Potwierdzone: Po upływie okresu 30 dni od daty otrzymania przez Ciebie zamówienia, punkty zostaną doliczone do Twojego salda. Ich okres ważności to 2 lata.
     
  • Wykorzystane: Skumulowane 200 punktów na koncie przekształcane jest w bon o wartości 60zł. Po otrzymaniu numeru bonu, 200 punktów jest odejmowane z Twojego konta. Bon jest ważny przez kolejne 6 miesięcy, możesz go wykorzystać wyłącznie na zakupy na Clarins.pl, o minimalnej kwocie 190zł.

    Bon jest jednorazowy. W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia, w którym został użyty, bon nie jest zwracany na saldo Klienta.
     
Nie znalazłaś(-eś) interesującego Cię pytania?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Numer telefonu: 800-808-818

Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00

Adres mailowy: kontakt@clarins.pl